S. HAŞHAŞ And Ü. İMİK, "BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ," İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2, pp.11-24, 2015
HAŞHAŞ, S. And İMİK, Ü. 2015. BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2 , 11-24.
HAŞHAŞ, S., & İMİK, Ü., (2015). BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2, 11-24.
HAŞHAŞ, Sinan, And ÜNAL İMİK. "BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ," İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2, 11-24, 2015
HAŞHAŞ, Sinan And İMİK, ÜNAL. "BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ." İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2, pp.11-24, 2015
HAŞHAŞ, S. And İMİK, Ü. (2015) . "BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ." İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ , vol.2, pp.11-24.
@article{article, author={Sinan HAŞHAŞ And author={ÜNAL İMİK}, title={BAĞLAMA ÖĞRETİMİNDE TEZENE TUTUŞ VURUŞ YÖNLERİNİN YERİ ÖNEMİ}, journal={İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ KÜLTÜR VE SANAT DERGİSİ}, year=2015, pages={11-24} }