M. POLAT, "Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1, pp.29-41, 2017
POLAT, M. 2017. Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1 , 29-41.
POLAT, M., (2017). Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1, 29-41.
POLAT, Mizrap. "Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1, 29-41, 2017
POLAT, Mizrap. "Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1, pp.29-41, 2017
POLAT, M. (2017) . "Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17 (2017), no.1, pp.29-41.
@article{article, author={Mizrap POLAT}, title={Yunus Emre Düşüncesinde Bir Eğitim Modeli Olarak “İnsân-ı Kâmil”: Konuya Öğretim Programlarının Kültürel ve Felsefi Temelleri Bağlamında Bir Yaklaşım}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={29-41} }