Z. CİN ŞEKER, "Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C)," Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 2022
CİN ŞEKER, Z. 2022. Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C). Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1 .
CİN ŞEKER, Z., (2022). Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C). Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1.
CİN ŞEKER, Zeynep. "Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C)," Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 2022
CİN ŞEKER, Zeynep C. . "Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C)." Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1, 2022
CİN ŞEKER, Z. (2022) . "Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C)." Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi , vol.8, no.1.
@article{article, author={Zeynep CİN ŞEKER}, title={Türkçe Derslerinde Metinlerle Eleştirel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesi Bağlamında İşlevsel Bir Yaklaşım Önerisi: Çocuklar İçin Felsefe (P4C)}, journal={Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi}, year=2022}