SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematik Dersinin Amaçları
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.23, ss.3-5, 1999 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1990 ve 2017 İlkokul Matematik dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.685-701, 2017 (Hakemli Dergi)
Difficulty in Changing Adults’ Behavior: Division Example
Erzincan Üniversitesi EğitimFfakültesi Dergisi
, cilt.19, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Temsil Biçimlerine Göre Doğrusal İlişki Konusunun Anlama
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.11-26, 2016 (Hakemli Dergi)
The use of addition/subtraction operation: problem equation relationships sample
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.2, ss.23-33, 2013 (Hakemli Dergi)
Müfettişlerin İlköğretim Matematik ÖğretimProgramı Hakkındaki Görüşleri
AdnanMenderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.21-26, 2012 (Hakemli Dergi)
Müfettişlerin ilköğretim matematik öğretim programı hakkındaki görüşleri
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.21-37, 2012 (Hakemli Dergi)
Problem kurma ve çözmede sözel problem-denklem ilişkisi
Journal of Qafqaz University
, ss.69-79, 2011 (Hakemli Dergi)
An experimetal study on preventing first graders from finger counting in basic calculations
Electronic Journal of Research in Educational Psychology
, cilt.8, ss.1131-1150, 2010 (Scopus)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Küme Kavramı İle İlgili Algıları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.221-230, 2009 (Hakemli Dergi)
Temel İşlem Becerilerinin Öğretiminde Problem Kurma Çözme Çalışmaları
Ezincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.1-11, 2006 (Hakemli Dergi)
Onluk Sayma Sisteminin Öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.199-206, 2006 (Hakemli Dergi)
Çocukta Estetik Duygunun Gelişimi,Harf ve Rakamların Yazılışlarındaki Yanlışlıklar
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.221-225, 2005 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir İşlemleri Konusundaki Kavramsal Performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretiminde Kendini Gerçekleştirme
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.129138, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde Ders Dışı Etkinlikler ve Bunlarla İlgiliÖğrenci Davranışları
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.13-18, 2004 (Hakemli Dergi)
İlköğretimde ders dışı etkinlikler ve bunlarla ilgili öğrenci davranışları hakkında velilerin görüşleri
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.13-18, 2004 (Hakemli Dergi)
Başarıya Giden Yolda İfade ve Beceri Derslerinin (Türkçe-Matematik) Birlikteliği
MilliEğitim Dergisi
, ss.150-155, 2003 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Ders Dışı Öğretim Etkinliklerine Yaklaşımları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, ss.333-338, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİYLE GERÇEKLEŞTİRİLEN MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN PROBLEM ÇÖZME BECERİSİNE ETKİSİ
TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 2 - 05 Kasım 2017
BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI STRATEJİK ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, 02 Kasım 2017 - 05 Ocak 2018
An Analysis of the Daily Life Examples of the Mathematics Teaching Preservice Teachers about the Function Types
International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.545
ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin doğal sayılarda kalanlı bölme işlemine yönelik problem kurma ve çözme becerilerinin araştırılması
11. ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.60-61
Sınıf öğretmenleri Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine göre İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1
Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1
Multiple Representations of Fractions:Performance and Beliefs of Elementary Students
35th Annual Conference of the International-Grup-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PMZ) Location, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Haziran 2011, cilt.1, ss.428
Öğretmen Adaylarının Okul Uygulamalarında Beklentileri ve Karşılaştıkları Durumların Analızi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme olitikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172
The relation between the problem posing and problem solwing skills of prospective elementary mathematichs teachers
Procedia Social and Behavioral Siences, 07 Ocak 2010, cilt.2, ss.1577-1583
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL BİLGİYİ TRANSFER EDEBİLME BECERİLERİ: ÖLÇME, KESİR VE ÖLÇEK ÖRNEĞİ
7.Matematik Sempozyumu, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008
İlköğretim Öğrencilerinin(1-5Sınıflar) Ölçme Öğrenme Alanlarındaki Performansları
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, ss.1341-1345
Prospective Mathematics Teachers' Attitudes Towards Learning Mathematics With Technology
International Educational Technology Conferansce, 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.27-30
İlköğretim okulu Matematik Dersi Programının (Kapsam ve Eğitim Durumu Açısından) İncelenmesi
Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendrme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Kasım 2005
1993'ten 2002'y2 İlköğretim Matematik Programı
V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.2, ss.897-901
İlköğretim Okullarının I.Kademesinden II.Kademesine Geçişte Matematik Öğretimi ile ilgili Ortaya Çıkan Problemler
IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi 2000, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2000, ss.513-516
İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Matematik Derslerindeki Davranış Değişikliklerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
Selçk Üniversitesi Eğitim Fakültesi VII.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Konya, Türkiye, 9 - 11 Eylül 1998, ss.739-742
İlköğretim Matematik DersiProgramının Eğitim Durumu Üzerine Bir Araştırma
Eğitimde Yansımalar:IV "Cumhuriyetin 75.yılında İlköğretim" 1.Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 27 - 28 Kasım 1998, ss.243-247
İlköğretim Matematik Dersi Amaçlarının Gerçekleşmeme Nedenleri
4.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Pamukkale Üniversitesi Denizli, Türkiye, 15 - 16 Ekim 1998
İlköğretim Matematik Dersi Programının Kapsamı Üzerine
Atatürk Üniversitesi 40. Kuruluş Yıldönümü Matematik Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 1998, ss.259-263
Sınıf Öğretmenliği Bölümünde Matematik Eğitiminin Durumu
3.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Çujurova Üniversitesi, Türkiye, 23 - 24 Ekim 1997
Kitap & Kitap Bölümleri
Oyunlarla Matematik Öğretimi
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
Drama ile Matematik Öğretimi
HEGEM, Ankara, 2010
İlköğretimde Matematik ve Öğretimi
AŞIK MATBAASI (aNAFARTALAR cAD. gÜVERCİN sOK.nO.8 uLUS-ankara, 2000