SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Development Study of Cultural Heritage Sensitivity Scale for Middle School Students
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.2370-2398, 2022 (Hakemli Dergi)
The Role of Argumentative Writing in Teaching Controversial Issues: A Mixed Methods Research
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.9, sa.1, ss.143-163, 2022 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Öğretmen Adaylarının (Pedagojik Formasyon)Öğretmen Kavramına İlişkin Algıları
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.1113-1127, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Ortamı Hedef Yönelimi ve Eleştirel Düşünme Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) ile İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, ss.741-752, 2018 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme ve Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişki
Doğu Coğrafya
, cilt.21, ss.1-12, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.65-78, 2016 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.65-78, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Girişimcilik Kazanımı Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.62, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yazı Deyip Geçme! Sosyal Bilgiler Öğretiminde Farklı Bir Öğrenme Aracı:Öğrenme Amaçlı Yazma
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 09 Haziran 2022
Sosyal Bilgiler Öğetiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Etkinliklerinin Öğrencilerin Tartışma İstekliklerine Etkisi
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Ait Eğitim İnançlarının Sosyal Bilgilerin Doğası Üzerindeki Görünümü
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018
COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ (PEDAGOJİK FORMASYON) ÖĞRETMEN KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARI
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Öğretim elemanlarının bilimsel araştırmaya yönelik anlayışları Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği
3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1846-1847
Öğretim Elemanlarının Bilimsel Araştırmaya Yönelik Anlayışları Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Örneği
EJER, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Araştırma Sorgulamaya Dayalı Alternatif Yaklaşım Argümantasyon Temelli Bilim Öğrenme Yaklaşımı
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
Kültür Aktarımında Sosyal Bilgiler Eğitiminin Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Nisan 2016
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinde Sosyal Kalkınma Kavramına İlişkin Oluşan Zihinsel Çağrışımlar
24. UlusalEğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2015
8 Sınıf Türkiye Cumhuriyeti İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisi ne Göre Değerlendirilmesi
VI. SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2013