Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Reklamlarda Değişen Başörtüsü Pratiğini Okumak: Başörtülü Kadın Temsili

5th Cultural Informatics, Communication&Media Studies Conference (CICMS), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, ss.51

Hüzün Turizmi Bağlamında Şehitliklerin İnsanlar Üzerindeki Katharsistik Etkisi: Erzurum Aziziye Tabyaları

Brand and Brand City Congress, GÜMÜŞHANE, TÜRKIYE,, Gümüşhane, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2018, ss.222

Sağlık Kurumlarında Felaketten Kurtarma Planlarının Kurum İmajı Açısından Önemi

3. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

Digital Marketing

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.107-121, 2020

NEW ADVERTISEMENT TOOLS IN THE DIGITAL AGE

New Communication Approaches in the Digitalized World, Mehmet Serdar Erciş,Enes Emre Başar, Editör, The British Library, Newcastle Upon Tyne, ss.406-420, 2020

Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim

GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019

Halkla İlişkiler ve Reklamcılıkta Göstergebilim

GÖSTERGEBİLİM, Hıdıroğlu, İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,, Erzurum, ss.135-150, 2019

Şiddet Olgusuna Yönelik Toplumsal Farkındalık Oluşmasında Kamu Spotların Rolü

SUÇ MAĞDURLARI VE SOSYAL TRAVMALAR, Bilen, Ömer, Güneş, Mehmet Şamil, Gür, Mehmet, Editör, HEGEM, Ankara, ss.289-309, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Mesaj ve Medya Stratejileri

Halkla İlişkilerde Uygulama Teknikleri, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2019

Siyaal İmaj

SİYASAL İLETİŞİM, , Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, 2018

Metrikler

Yayın

16

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları