SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Turkish Adaptation of Self regulated Learning Teacher Belief Scale
THE ANTHROPOLOGIST INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY AND APPLIED STUDIES OF MAN
, cilt.22, sa.2, ss.405-411, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teachers’ levels of professional commitment
International Journal of Educational Research Review
, cilt.9, sa.3, ss.123-135, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekârlık eğilimleri arasındaki ilişki
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, cilt.9, sa.2, ss.608-639, 2019 (Hakemli Dergi)
Grup Çalışması Becerileri Ölçeği’nin Türkçeye uyarlanması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.3, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.6, sa.3, ss.1818-1843, 2017 (Hakemli Dergi)
Müfettişlerin ilköğretim matematik öğretim programı hakkındaki görüşleri
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.21-37, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının analizi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.15-29, 2012 (Hakemli Dergi)
A comparative study on perception of teachers on the use of computers in elementary schools of Turkey and T.R.N.C..
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.3, sa.1, ss.113-137, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Evaluation of study hours and leisure time activities of regional boarding secondary schools from the perspective of students
ASES II. International Bandırma Scıentific Studies Conference, Balıkesir, Türkiye, 15 - 17 Mart 2024, ss.1
Kariyer planlama dersi öğretim programının eklektik bir yaklaşımla geliştirilmesi
11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin karşılaştıkları sorunların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 06 Mart 2022
Okul öncesi dönem çocuklarının sosyal konumlarına göre mizaç özellikleri ve ebeveyn tutumlarının incelenmesi
6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019, ss.1
Aktif öğrenme konusundaki araştırma eğilimleri
International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.1
Üniversite öğrencilerinin örtük program algıları
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Araştırılması,
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018
Öğretmen adaylarının düşünme stilleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.753-755
Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1
Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116
Genel Başarı Beklentileri Ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580
Öğretmen adaylarının kopya çekmeye ilişkin tutumları ile akademik sahtekarlık eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Otantik değerlendirmenin akademik başarı ile ölçme değerlendirmeye yönelik tutuma etkisi ve öğretmen adaylarının görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1
Öğretmenlerin öz-düzenlemeli öğrenmeye ilişkin inançları
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.
4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi
VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Grup çalışması becerileri ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi
III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1
Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1
Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1
Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1
Öz Düzenlemeli Öğrenme Öğretmen İnanç Ölçeği’xxnin dilsel eşdeğerlik geçerlik ve güvenirlik çalışması
1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014
Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile öğrenme yaklaşımları tercihleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler
2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1
Rehberlik ve psiklojik danışmanlık alanındaki araştırma eğilimleri Bir içerik analizi
21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376
Artvin Çoruh Üniversitesi’nin Artvin’e katkıları ve şehrin üniversiteyi algılayışı
Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012
Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1
A study on the university students` self-regulated learning strategy skills and self-efficacy perceptions in terms of different variables
4. World Conference on Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.1
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının incelenmesi: Atatürk Üniversitesi örneği
I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1
Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1
Kimya öğretmeni adaylarının özel alan yeterliklerine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi
2. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 10 - 12 Temmuz 2011, ss.1
Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Yusufeli’de görev yapan öğretmenlerin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.129-135
Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2010, ss.1
Yusufeli`de öğrencilerin okula karşı tutumları
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.1
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlikleri
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010
Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri
II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1
Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1
Eğitim psikolojisi dersinde ayrılıp birleşme (jigsaw) tekniğinin kullanımının öğrenci başarısına etkisi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Temel Kavramlar
Türk Eğitim Tarihi, Zekerya AKKUŞ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.4-25, 2023
Gelişimsel ölçme ve değerlendirme
Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2022
Öğrenme ve öğretim ilkeleri
Öğretim ilke ve yöntemleri, Halil İbrahim Kaya,Murat Korucuk, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-134, 2022
Bank Street Yaklaşımı
Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021
Orman Okulu Yaklaşımı
Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021
HighScope Programı
Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021
Waldorf Yaklaşımı
Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021
Üniversite öğrencilerinin örtük programa yönelik algıları
Eğitim sosyal ve beşeri bilimlerine multidisipliner bakış, Etem Yeşilyurt, Editör, Güven Yayıncılık, İstanbul, ss.423-446, 2020
Örtük program
Kuramdan uygulamaya eğitimde program dışı etkinlikler, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.30-61, 2020
Sosyal Öğrenme
Eğitim psikolojisi, Gülay Ekici, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.100-130, 2020
Veri dönüşümü ve analiz sürecinde bütünleştirme için diğer stratejiler
Tamamen bütünleştirilmiş karma yöntem araştırmalarına giriş, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2020
Çoklu zeka kuramı ve eğitime yansımaları
Eğitimde güncel yaklaşımlar, Kozikoğlu İshak, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.123-446, 2020
Aktif Öğretim Teknikleri
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.251-276, 2020
Gelişimde Bireysel Farklar
Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.224-244, 2020
Anlatım, Soru Cevap ve Drama Öğretim Teknikleri
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.206-225, 2020
Ahlak Gelişimi
Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.181-200, 2020
Öğrenme stratejileri
Öğrenmede klasik ve güncel yaklaşımlar, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.357-378, 2020
Bireysel ve Sınıf Dışı Öğretim Teknikleri
Öğrenme ve öğretme teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.277-298, 2020
Tartışma ve İş Birliğine Dayalı Öğretim Teknikleri
Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.226-250, 2020
Batı düşünürlerinin eğitim düşünceleri ve eleştirel pedagoji
Eğitim felsefesi, Kıncal R. Y., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-138, 2019
Eğitimde ölçme ve değerlendirme
Sage Yayıncılık, Ankara, 2013
Bilgisayar destekli öğretim
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Oral,B., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.385-410, 2013