Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Evaluation of study hours and leisure time activities of regional boarding secondary schools from the perspective of students

ASES II. International Bandırma Scıentific Studies Conference, Balıkesir, Türkiye, 15 - 17 Mart 2024, ss.1

Kariyer planlama dersi öğretim programının eklektik bir yaklaşımla geliştirilmesi

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1

Lise öğretmenlerinin ev ödevi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlerin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Aktif öğrenme konusundaki araştırma eğilimleri

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.1

Üniversite öğrencilerinin örtük program algıları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1

Öğretmen adaylarının düşünme stilleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.753-755

Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116

Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580

Otantik değerlendirmenin akademik başarı ile ölçme değerlendirmeye yönelik tutuma etkisi ve öğretmen adaylarının görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1

Öğretmenlerin öz-düzenlemeli öğrenmeye ilişkin inançları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1

Ortaokul öğrencilerinin biliş üstü becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017

Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1

Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1

Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1

Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1

Grup çalışması becerileri ölçeğinin Türkçeye uyarlanması

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1

Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1

Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1

Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1

Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1

Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1

Educational research trends in Turkey and USA : A comperative study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013

Eğitim fakültesi öğrencilerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik öz-yeterliklerinin incelenmesi

7. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1

Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013

Eğitim programları ve öğretim alanındaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1

Rehberlik ve psiklojik danışmanlık alanındaki araştırma eğilimleri Bir içerik analizi

21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376

Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1

Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011

Yusufeli`de öğrencilerin okula karşı tutumları

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.1

İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlikleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010

Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1

Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Lüksemburg eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemleri

Dünya ülkelerinden örneklerle karşılaştırmalı eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemlerine bakış II, Asuman Seda SARACALOĞLU, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.705-741, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Temel Kavramlar

Türk Eğitim Tarihi, Zekerya AKKUŞ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.4-25, 2023

Gelişimsel ölçme ve değerlendirme

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2022

Öğrenme ve öğretim ilkeleri

Öğretim ilke ve yöntemleri, Halil İbrahim Kaya,Murat Korucuk, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-134, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Bank Street Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021

Orman Okulu Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021

HighScope Programı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021

Waldorf Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2021

Üniversite öğrencilerinin örtük programa yönelik algıları

Eğitim sosyal ve beşeri bilimlerine multidisipliner bakış, Etem Yeşilyurt, Editör, Güven Yayıncılık, İstanbul, ss.423-446, 2020

Örtük program

Kuramdan uygulamaya eğitimde program dışı etkinlikler, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.30-61, 2020

Sosyal Öğrenme

Eğitim psikolojisi, Gülay Ekici, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.100-130, 2020

Veri dönüşümü ve analiz sürecinde bütünleştirme için diğer stratejiler

Tamamen bütünleştirilmiş karma yöntem araştırmalarına giriş, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2020

Çoklu zeka kuramı ve eğitime yansımaları

Eğitimde güncel yaklaşımlar, Kozikoğlu İshak, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.123-446, 2020

Aktif Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.251-276, 2020

Gelişimde Bireysel Farklar

Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.224-244, 2020

Anlatım, Soru Cevap ve Drama Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.206-225, 2020

Ahlak Gelişimi

Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.181-200, 2020

Öğrenme stratejileri

Öğrenmede klasik ve güncel yaklaşımlar, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.357-378, 2020

Bireysel ve Sınıf Dışı Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve öğretme teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.277-298, 2020

Tartışma ve İş Birliğine Dayalı Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.226-250, 2020

Batı düşünürlerinin eğitim düşünceleri ve eleştirel pedagoji

Eğitim felsefesi, Kıncal R. Y., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-138, 2019

Eğitimde ölçme ve değerlendirme

Sage Yayıncılık, Ankara, 2013

Bilgisayar destekli öğretim

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Oral,B., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.385-410, 2013

Metrikler

Yayın

114

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

71

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

24

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

46
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları