SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Structural Relationships between Coping Strategies, Self-Efficacy, and Fear of Losing One’s Self-Esteem in Science Class
International Journal of Technology in Education and Science
, cilt.5, sa.3, ss.375-393, 2021 (Hakemli Dergi)
The Mediating Role of Task Value in Relationship between Self-Efficacy and Approach Goals Orientations in Science
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.2, ss.57-67, 2021 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Academic Coping, Approach Achievement Goals and the Fear of Shame and Embarrassment in Science Class
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.7, sa.1, ss.15-25, 2021 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrenciler İçin Fen Eğitimi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.21, ss.289-304, 2017 (Hakemli Dergi)
Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Kimya Derslerindeki Uygulamaları Hakkında Öğretim Elemanlarının Görüşleri
bayburt üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.11, ss.93-109, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
11. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusunu Bazı Değişkenler Açısından Anlama Düzeyleri
6. uluslararası eğitim programları ve öğretim geliştirme, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Sert-yumuşak Maddelerin Öğretimi Esnasında DikkatEdilen Eğitsel Öğeler
6. uluslararası eğitim programı ve öğretim geliştirme kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018
Zihinsel Yetersizliğe sahip öğrencilere sert-yumuşak maddelerin öğretimi esnasında dikkat edilen hususlar
6. Uluslararası eğitim programları ve öğretimi kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
A Case Study Of The Problems Faced By The Physics-Chemistry-Biology Teachers In TheCourse Of Science Education
27. uluslararası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Ortaöğretimde Öğrenim Gören Kaynaştırma Öğrencilerinin Ders Öğrenim Sürecine İlişkinGörüşleri
27. uluslaraarası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Teaching The Features Of Some Matters - “Hard-Soft”- Through Direct Teaching MethodTo Intellectually Disabled Students
26. uluslararası eğitim bilimleri kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Gülay Ekici, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.430-458, 2020
Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Prof. Dr. Gülay Ekici, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.430-458, 2020