Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

SINIF SEVİYESİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNDE BAŞA ÇIKMA STRATEJİLERİNİ TERCİHETME DURUMUNA ETKİSİ

13. uluslararası Eğitim araştırmaları kongresi, Hatay, Türkiye, 03 Eylül 2020, ss.65-70

Sınıf Öğretmen Adaylarının Maddenin Özelliklerine İlişkin Anlama DüzeylerininBelirlenmesi

International learning, teaching and educational research congress, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2019, ss.34-35

11. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusunu Bazı Değişkenler Açısından Anlama Düzeyleri

6. uluslararası eğitim programları ve öğretim geliştirme, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilere Sert-yumuşak Maddelerin Öğretimi Esnasında DikkatEdilen Eğitsel Öğeler

6. uluslararası eğitim programı ve öğretim geliştirme kongresi, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018

A Case Study Of The Problems Faced By The Physics-Chemistry-Biology Teachers In TheCourse Of Science Education

27. uluslararası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Ortaöğretimde Öğrenim Gören Kaynaştırma Öğrencilerinin Ders Öğrenim Sürecine İlişkinGörüşleri

27. uluslaraarası eğitim bilimleri kongresi-ICES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Kitap & Kitap Bölümleri

Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Gülay Ekici, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.430-458, 2020

Yaşam Temelli Öğretme-Öğrenme Yaklaşımı

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme yaklaşımları-IV, Prof. Dr. Gülay Ekici, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.430-458, 2020

Metrikler

Yayın

31

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları