SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kimya öğretmen adaylarının kaynama olayı ile ilgili anlayışları Bir olgubilim çalışması
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.78-91, 2012 (SCI-Expanded)
Prospective chemistry teachers' conceptions of chemical thermodynamics and kinetics
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.6, sa.2, ss.111-121, 2010 (SCI-Expanded)
Fen eğitiminde kavramsal değişim yaklaşımı I Teorik temelleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.1, ss.59-66, 2002 (SCI-Expanded)
Fen eğitiminde kavramsal değişim yaklaşımı II Kavram değiştirme metinleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.2, ss.281-286, 2002 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Le Chatelier prensibi ve kavramsal öğrenme
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.99114, 2012 (Hakemli Dergi)
Bazı kimya kavramlarına yönelik iki kademeli çoktan seçmeli bir testin geliştirilmesi ve uygulanması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.55-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin saf suyun nötralliği ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.185-196, 2011 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin mumun yanması ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.73-88, 2009 (Hakemli Dergi)
Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.135-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Kavramsal değişim yaklaşımı III Model kullanımı
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.377-384, 2004 (Hakemli Dergi)
Kimyasal denge ve çözünürlük konularındaki kavram yanılgıları
Fırat Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.55-62, 2003 (Hakemli Dergi)
Kimya öğretmen adaylarının kovalent bağ ve molekül yapıları ile ilgili kavram yanılgıları
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.66-72, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
GOB123 yöntemiyle Lewis yapılarının işleniş
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, ss.140
Üniversite kimya bölümü öğrencilerinin bazı kimya kavramlarını anlama düzeyleri
III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.272
Entropi nedir? Ne değildir?
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, ss.185
Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.462
Üniversite kimya bölümü öğrencilerinin bilgilerini günlük hayatla ilişkilendirebilme düzeyleri
III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.268
Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, ss.127
Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.458
Uçucu külün elektrokinetik davranışı
II. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1300
Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.120
GOB123 yöntemiyle Lewis yapılarının işleniş
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, ss.140
Üniversite kimya bölümü öğrencilerinin bazı kimya kavramlarını anlama düzeyleri
III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.272
Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri
I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, ss.127
Uçucu külün elektrokinetik davranışı
II. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1300
Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.462
Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.458
Entropi nedir? Ne değildir?
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, ss.185
Üniversite kimya bölümü öğrencilerinin bilgilerini günlük hayatla ilişkilendirebilme düzeyleri
III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, ss.268
Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.120
A comparative study on presentation of Le Châtelier s Principle LCP in high school chemistry textbooks in Spain and Turkey
13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016
Fen Bilgisi O g retmen Adaylarının Bilimsel Modeller İle İlgili Anlayışları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Sorgulamaya dayalı öğrenme (SDÖ) yöntemine uygun hazırlanan laboratuar etkinliği hakkında öğrenci görüşleri.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458
Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120
Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462
Entropi nedir? Ne değildir?
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185
Aktif Karbon-Su Arayüzeyin de Bazı Tekstil Boyalarının Adsorpsiyonu
12. Ulusal Kimya kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.11-12
Aktif Karbon-Su Arayüzeyin de Bazı Tekstil Boyalarının Adsorpsiyonu
12. Ulusal Kimya kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.11-12
Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları
II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20