Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.434-447, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Lisansüstü Eğitim İle İlgili Görüşleri
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.55-63, 2016 (Hakemli Dergi)
İlettiği Değerler Açısından İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinler Üzerinde İncelemeler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.490-506, 2016 (Hakemli Dergi)
Trt Sanatçılarının Müzik Eğitimi Durumlarının İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
, ss.257-270, 2015 (Hakemli Dergi)
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME UYGULAMALARINDAN JİGSAW (II) TEKNİĞİNİN SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.VII, sa.1, ss.129-140, 2012 (Hakemli Dergi)
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME UYGULAMALARINDAN JİGSAW (II) TEKNİĞİNİN SÖZLÜ ANLATIM DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.VII, sa.1, ss.129-140, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Halk Edebiyatı Ürünlerinin Sınıf Ortamlarında Kullanılmasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Değerlendirmeleri
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.169
The Evaluated Students and Teachers Eyes of Used Interactive Whiteboard in Free Activities Course
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.126
The Evaluated Students And Teachers’xx Eyes Of Used Interactive Whiteboard İn Free Activities Course
10.International Computer Instructional Technologies Symposium(ICITS), 16 - 18 Mayıs 2016, ss.126
Hayat BilgisiÖğretimi Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi:Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
VII.Ululararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.416
Kitap & Kitap Bölümleri
’xx’xxYazma’xx’xx, Ses Temelli Cümle Yöntemi ile İlkokuma Ve Yazma Öğretimi
İlkokuma Ve Yazma Öğretimi, Ömer YILAR, Editör, Pegem Akademi, ss.75-186, 2015