Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Technology ıntegration into teaching chemistry during the COVID-19 pandemic

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 27 Ağustos - 01 Eylül 2023

A comparative content analysis of chemistry education master’s thesis in Finland and Türkiye

The 15th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 27 Ağustos - 01 Eylül 2023

The utilization of technology in science teaching during the Covid period

4th International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (FMGT 2023), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

How Has Science Education Research Evolved In The Last Two Decades?

15th Conference on European Science Education Research Association (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023

Kimya Eğitiminde Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile Materyal Tasarımı

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Ağustos 2023

Teaching strong interactions with 3D technologies

The 52th IUPAC World Chemistry Congress, Hague (DenHaag), Hollanda, 20 - 25 Ağustos 2023

Teaching weak interactions with augmented realty

19th Asian Chemical Congress (19ACC), İstanbul, Türkiye, 9 - 14 Temmuz 2023

Kimyasal Türler Arası Etkileşimler Konusu ile İlgili Başarı Testi Geliştirme

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2023), Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023

Sekizinci sınıf öğrencilerine DNA ve genetik kod konusunun 3B materyaller ile öğretimi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FMGTEK 2023), Bursa, Türkiye, 18 Mayıs 2023

A bibliometric analysis of chemistry education research (CER) published in international journals (2001-2020): Status of CER in Turkey

15th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE 2022), Rekhovot, İsrail, 11 - 13 Temmuz 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Teaching Chemistry during Covid-19 Lockdowns

4th International Seminar on Chemical Education, Yogyakarta, Endonezya, 15 Eylül 2021, ss.2 Sürdürülebilir Kalkınma

An Individualized Chemistry Teaching Trial via Video Lessons Supplemented with 3D Hands on Materials during Covid-19 Pandemic

5th International Conference on Mathematics and Science Education (ICoMSE), Malang, Endonezya, 03 Ağustos 2021, ss.96 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üniversite Sınav Tercihi Yapacak Öğrencilerin Temel Bilimlere Yönelmelerinde Öğretmenlerin Rolü

8th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 7 - 10 Temmuz 2021, ss.422-423 Creative Commons License

Ulusal dergilerde yayımlanan kimya eğitimi araştırmalarında eğilimler (2010-2019)

14.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.228 Creative Commons License

Öğrencilerin temel bilimlere karşı olan ilgilerinde öğretmenlerin rolü

14.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.276 Creative Commons License

Teaching Science to Students with Blindness or Low Vision (BLV) during Covid-19 Pandemic

12th Changpa International Conference on the Special Education and Rehabilitation Science (Changpa 2020), Daegu, Güney Kore, 18 Aralık 2020, ss.41-65 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

A Content Analysis of Papers in Women Career Choice in STEM Disciplines

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.244-245 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kimyanın Sembolik Dilinin Boyutları

32. Ulusal Kimya Kongresi (Çevrimiçi), İstanbul, Türkiye, 17 Eylül 2020 Creative Commons License

Making Science and Chemistry Accessible to Students with Blindness or Low Vision (BLV)

15 European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE 2020 Webinar), Rekhovot, İsrail, 06 Temmuz 2020 Creative Commons License

How to Make Science Accessible to Students with Visual Impairments?

Science and Science Education International Seminar, Yogyakarta, Endonezya, 27 - 28 Eylül 2019, ss.5

Teaching Symbolic Language of Chemistry via 2D and 3D Tactile Materials to a Blind Student

47th IUPAC World Chemistry Congress, Paris, Fransa, 7 - 12 Temmuz 2019, ss.2321

Development of chemistry education as a research enterprise: Status of the research around the World and Turkey

1st International Balkan Chemistry Congress (IBCC-2018), Edirne, Türkiye, 17 - 20 Eylül 2018, ss.32

Teaching thermodynamics through context-problem based learning (C-PBL)

23rd International Conference on Chemical Education (ICCE), Toronto, Kanada, 13 - 18 Temmuz 2014

6. sınıf görme engelli öğrencilere ”çiçekli bitkilerde eşeyli üreme” konusunun öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.3540

How to teach practical works in science to visually impaired students?

Malta VIII Frontiers of Science: Research and Education in the Middle East, Vanetta, Malta, 10 - 15 Aralık 2017, ss.87

Making science accessible: How to teach chemistry to visually impaired students?

3rd African Conference on Research in Chemistry Education, Setif, Cezayir, 8 - 11 Ekim 2017

An instructional design to teach concepts regarding phases of matter to visually impaired students

th Eurovariety (European Variety in University Chemistry Education), Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.46

Principles of development of a chemistry unit to visually impaired students

th Eurovariety (European Variety in University Chemistry Education), Belgrade, Sırbistan Ve Karadağ, 28 - 30 Haziran 2017, ss.54

Görme engelli öğrenciler için “çiçekli bitkilerde hayat döngüsü” konusunun öğretimine yönelik bir materyal tasarımı

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1340-1342

Cross-countries collaborations for a glocalized science education

NARST 90th Annual International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, ss.123

Teaching electrical resistance to 6th grade visually impaired students

NARST 90th Annual International Conference, San-Antonio, Kuzey Mariana Adaları, 22 - 25 Nisan 2017, ss.72

IMPACT OF CONTEXT-BASED CHEMISTRY TEACHING ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND AFFECTIVE DOMAINS

5th International Conference on Education in Pakistan, Lahore, Pakistan, 24 - 26 Mart 2017, ss.3

Pros and cons of the Turkish Education System with the perspective of prospective science teachers

ICASE World Science and Technology Education Conference (ICASE 2016), Antalya, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2016, ss.38

Görme engellilere dokunsal ve işitsel materyallerle fen kavramlarının öğretimi

26. Ulusal Özel Eğitimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, ss.83

A study of needs analysis towards effective science instruction for 6th grade visually impaired students

International Conference Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.40

An activity for teaching thermometer concept to visually impaired students

International Conference Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016

Developing material for effective learning the concept of particulate nature of matter to visually impaired students

International Conference Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016

Functional vision evaluation of low vision students

International Conference Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.228-231

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

8. sınıf görme engelli öğrencilere etkinlik tabanlı öğretim: ‘elektrik motoru yapalım’ etkinliği

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.28

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

An Activity for Teaching Heat Concept to Visually ImpairedStudents

13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

An instructional design for teaching particulate nature of matter to visually impaired students

13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

A research based design for teaching phases of matter and heat to visually impaired students

24th International Conference on Chemistry Education (ICCE), Kuching, Malezya, 15 - 20 Ağustos 2016, ss.30

An activity for teaching thermal insulation concept to visually impaired students

24th International Conference on Chemistry Education (ICCE), Kuching, Malezya, 15 - 20 Ağustos 2016, ss.85-86

Öğretim elemanlarının bilimsel araştırmaya yönelik anlayışları Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

3rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1846-1847

Praxis of practical work in science with visually impaired students

23rd Symposium on Chemistry and Science Education, Dortmund, Almanya, 26 - 28 Mayıs 2016

Teaching science to visual impaired students What they need

45th IUPAC World Chemistry Congress, Busan, Güney Kore, 8 - 14 Ağustos 2015

Understanding and using curricula for effective teaching

BioLive/ChemEd 2015, Wellington, Yeni Zelanda, 5 - 08 Temmuz 2015

Understanding and using curricula for effective teaching (workshop)

iSER World Conference, Nevşehir, Türkiye, 29 Ocak - 02 Kasım 2014, ss.1

Etkili öğretim için programı anlama ve kullanma

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014

Türkiye de Biyoloji Eğitimi Alanında Yapilan Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Görme engellilerin fen kavramlarını öğrenme güçlükleri.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.540

Görme engelli bireylerin bilimsel okuryazarlıkları hakkında akademisyen görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.544

1997-2012 yılları arasında dünyadaki biyoloji eğitimi araştırma trendleri: Seçilmiş dergilerin içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.358-359

Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357

Ortaokul düzeyindeki görme engelli öğrencilerin okuldaki öğrenim sürecinde karşılaştıkları sorunlar

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.542-543

Görme engelli çocuğa sahip ailelerin çocuklarına yönelik gelecek kaygıları.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.541

Türkiye’de biyoloji eğitimi alanında yapılan araştırmalara yönelik bir içerik analizi çalışması.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.354-355

Trends and issues in chemistry education research paper published internationally

23rd International Conference on Chemical Education (ICCE), Toronto, Kanada, 13 - 18 Temmuz 2014

Turkish Prospective Chemistry Teachers’xx Misconceptions of Entropy

The World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Kuşadası, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2013

Sorgulamaya dayalı öğretime uygun düzenlenmiş laboratuar deneyi.

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Artvin Çoruh Üniversitesinin Artvin’e etkileri ve şehrin üniversiteyi algılayışı.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, ss.225-254

The comparison of chemistry biology and physics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life

Icce-ecrice 2012, 22nd International Conference On Chemistry Education – 11th European Conference On Research In Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012

Inquiry based teaching in Turkey: A content analysis research reports

22nd International Conference on Chemical Education 11th European Conference on Research in Chemical Education (ICCECRICE), Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.160

Teachers’ perceptions of constructivist principles in the renewed chemistry curriculum in Turkey

22nd International Conference on Chemical Education 11th European Conference on Research in Chemical Education (ICCECRICE), Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.135

Students’ views of context-based ARCS instruction model in high school chemistry

IUPAC 43rd World Chemistry Congress, San Juan, Arjantin, 30 Temmuz - 05 Ağustos 2011, ss.382

Rise of chemistry education research in Turkey: What are the challenges?

IUPAC 43rd World Chemistry Congress, San Juan, Arjantin, 30 Temmuz - 05 Ağustos 2011, ss.252-253

Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu.

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, ss.92

Türkiye ve Almanya ortaöğretim kimya dersi öğretim programının genel yapısı.

II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 Temmuz - 08 Kasım 2011, ss.29

Yusufeli’de öğrencilerin okula karşı tutumları.

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.113-127

Ülkemizde matematik eğitimi araştırmaları bir içerik analizi çalışması

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123

Yaşam Temelli ARCS Öğretim Modelinin öğrencilerin başarı, motivasyon ve tutumları üzerine etkisi.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.43

Türk fen eğitimi araştırmalarında genel eğilimler: Bir içerik analizi çalışması.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123

Ülkemizde eğitim bilimleri alanındaki araştırmalar: bir içerik analizi çalışması.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124

Dünyada ve Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarında genel eğilimler.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123

Kimya öğretiminde harmanlanmış bir öğretim aracı olarak Moodle kullanımı.

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.273-274

The effect of 3D materials about orbitals and atomic structure on students’ achievements

21st International Conference on Chemical Education, Taipei, Tayvan, 8 - 13 Ağustos 2010

Utilization of blended learning in chemistry teaching at secondary school

21st International Conference on Chemical Education, Taipei, Tayvan, 8 - 13 Ağustos 2010

ARCS motivasyon modeline dayalı bilgisayar destekli yaşam temelli kimya öğretimi modeli tasarımı.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.220

A model for computer supported context-based chemistry teaching based on ARCS motivation model

9th European Conference on Research in Chemistry Education, İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008

Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458

Probleme dayalı öğrenme yaklaşımının gaz kavramlarının öğrenilmesi üzerine etkisi.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.201

Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462

Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120

A Study on The Effects of Problem-Based Learning (PBL) Approach on Teaching Gases

18th International Conference on Chemical Education, İstanbul, Türkiye, 3 - 08 Ağustos 2004, ss.169

Probleme dayalı öğrenme: teorik temelleri.

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, ss.724

What makes physical chemistry difficult? Undergraduates’ and lecturers’ views

ASE Annual Meeting 2003, Birmingham, Birleşik Krallık, 3 - 05 Ocak 2003, ss.87

Entropi nedir? Ne değildir?

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185

A Study of Turkish tertiary chemistry students’ misunderstandings of entropy

Variety in Chemistry Teaching 2002, Keele, Birleşik Krallık, 9 - 10 Eylül 2002, ss.36

Teaching entropy by using ‘problem-based teaching’ strategy

Variety in Chemistry Teaching 2002, Keele, Birleşik Krallık, 9 - 10 Eylül 2002, ss.28

Entropy düzensizliğin ölçüsü müdür?

XV. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001

Chemistry undergraduates’ misunderstandings of Gibbs (free) energy

Variety in Chemistry Teaching Annual Conference 2000, Lancaster, Birleşik Krallık, 4 - 05 Eylül 2000, ss.48

Chemistry undergraduates’ understandings and misunderstandings of internal energy

Variety in Chemistry Teaching Annual Conference 1999, Edinburgh, Saint Helena, 6 - 07 Eylül 1999, ss.23

Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları

II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20

Kitap & Kitap Bölümleri

Nitel araştırmalarda verilerin toplanması, analizi ve sunumu

Sosyal bilimler alanında bilimsel araştırma ve yayın süreçleri , L. Doğan,C. Uzun,& S. Zeyrekli Yaş, Editör, Trakya Üniversitesi Yayınevi, Edirne, ss.89-96, 2021 Creative Commons License

Görme engellilere fen öğretimi

Fen öğretiminde yeni yaklaşımlar – II , Serkan Say,Fatih Serdar Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-102, 2021 Creative Commons License

Nedensel karşılaştırmalı araştırma yöntemi

Eğitimde araştırma yöntemleri, Haluk Özmen Orhan Karamustafaoğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.179-196, 2019

Görme engelliler için fen eğitimi.

Çağdaş yaklaşımlarla destekli fen öğretimi, Hüseyin Artun Sevgi Aydın-Günbatar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-63, 2019

Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları

Kimya öğretimi: Öğretmen eğitimcileri, öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri (2. Baskı), Ayas Alipaşa, Sözbilir Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.419-454, 2017

Görme Yetersiziliği Olan Bireylere Fen Öğretimi

FEN BILIMLERI ÖĞRETIMINDE YENI YAKLAŞIMLAR, Mustafa Ergun, Editör, NOBEL, ss.35-66, 2017

Kimya öğretiminde probleme dayalı öğretim uygulamaları

Kimya öğretimi: Öğretmen eğitimcileri, öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri (2. Baskı), Ayas Alipaşa, Sözbilir Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.365-388, 2017

Engelsiz STEM eğitimi

Kuramdan uygulamaya STEM eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.511-539, 2017

Herkes için bilim: Görme engelli öğrenciler için örnek uygulamalar

Her yönüyle bilim merkezleri: Bilim merkezlerine dair kavramsal bir okuma, Güney Ali, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.291-304, 2017

Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi

Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, Ergun Mustafa, Editör, Nobel, Ankara, ss.35-66, 2017

Kimya ve kimya eğitiminin ülkemizde gelişimi

Kimya öğretimi: Öğretmen eğitimcileri, öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri (2. Baskı), Ayas, Alipaşa Sözbilir, Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2017

Practical work in science with visually impaired students

Science education research and practical work, Ingo Eilks, Silvia Markic, Bend Ralle, Editör, Shaker Verlag, Aachen, ss.169-179, 2016

Development of chemistry education research (CER) in Turkey: A comparison of CER papers with international research

Science education research and practice in Asia: Challenges and opportunities, M.H. Chiu , Editör, Springer-Verlag , Singapur, ss.289-317, 2016

Düşük düzeyde yetersizlik engeli olan öğrencilere öğretim

Kaynaştırma sınıfı: Etkili farklılaştırılmış öğretim için stratejiler, Mustafa Şahin,Taner Altun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.77-100, 2016

Görüşme ve gözlem tekniği

Araştırma yöntem ve teknikleri II, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016

Durum çalışması

Araştırma yöntem ve teknikleri II, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016

Nitel araştırma desenleri

Araştırma yöntem ve teknikleri II, Karaman Selçuk, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, 2016

Nedensel karşılaştırma araştırma yöntemi

Kuramdan uygulamaya eğitimde bilimsel araştırma yöntemleri 3 Baskı, Mustafa Metin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-135, 2016

Understanding and using chemistry curricula for effective teaching

A guidebook of good practice for the pre service training of chemistry teachers, I. Maciejowska & B. Byer , Editör, Jagiellonian University, Krakow, ss.41-65, 2015

Kimya ve kimya eğitiminin ülkemizde gelişimi

Kimya öğretimi Öğretmen eğitimcileri öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, Alipaşa AYAS & Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-12, 2015

Kimyada yaşam (bağlam) temelli öğretim uygulamaları

Kimya öğretimi Öğretmen eğitimcileri öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, AlipaşaAYAS & Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.213-246, 2015

Kimya öğretiminde probleme dayalı öğretim uygulamaları

Kimya öğretimi Öğretmen eğitimcileri öğretmenler ve öğretmen adayları için iyi uygulama örnekleri, Alipaşa AYAS & Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-193, 2015

Okulöncesi eğitim kurumlarında fen ve doğa etkinlikleri–I

Okulöncesi eğitim kurumlarında program geliştirme, Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-29, 2014

Okulöncesi eğitim kurumlarında fen ve doğa etkinlikleri–II

Okulöncesi eğitim kurumlarında program geliştirme, Kıncal, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-29, 2014

2011 Uluslararası kimya yılı ve IUPAC

Türkiye de Kimya Eğitimi, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Türkiye Kimya Derneği Yayın no: 22, İstanbul, ss.1-9, 2013

Türkiye’de kimya eğitimi araştırmalarının durumu ve eğilimler

Türkiye de Kimya Eğitimi, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Türkiye Kimya Derneği Yayın No:22, İstanbul, ss.175-204, 2013

Science education research in Turkey: A content analysis of selected features of papers published

Science Education Research and Practice in Europe Retrospective and Prospective, Doris Jorde, Justin Dillon, Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.341-374, 2012

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

295

Atıf (WoS)

559

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

747

H-İndeks (Scopus)

14

Proje

27

Tez Danışmanlığı

15

Açık Erişim

101
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları