Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

LGS Sınavı Matematik Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi,

Karadeniz 15. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 08 Mart 2024

AYT Sınavı Matematik Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi,

Karadeniz 15. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024

Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ: Sistematik Bir İnceleme

3rd International Congress On Multidisciplinary Approaches to Social and Humanities Sciences, 27-28 January., İstanbul, Türkiye, 27 Ocak 2024 - 28 Aralık 2023

Teknoloji Destekli Ders İmecesi ile Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimlerinin İncelenmesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), October 28-30., Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.161-163

Matematiksel Formüllerin Öğretimi Üzerine Yeni Bir Model, ,

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023

Diskalkuli Alanında Öne Çıkan Temalar Üzerine Bibliyometrik Analiz Çalışması: 1970-2022

I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.45-46

Matematik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Number Talks. , Hatay.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022

Özel Eğitimde Matematik Becerilerini Kazandırmada Number Talks Yönteminin Kullanımı.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022

Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421 Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431 Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431 Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582

Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581

Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582

Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tarihi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi,

Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 3-4-5, Mayıs, Alanya., 3 - 05 Mayıs 2018

Öğretmen Adaylarının Denklem Çözmeye Yönelik Kavramsal Bilgileri,

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2604-2606

Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540

Prospective Mathematics Teachers’ Knowledge of Understanding Students regarding the Term Concept

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2594-2596

The Conceptual Knowledge of Prospective Teachers about Solving Equations

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Preservice Teachers Problem Posing Skills for Algebraic Concepts

International Congress On Political, Economic and Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.253

Preservice Teachers’xx Problem Posing Skills for Algebraic Concepts,

ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies, 09 Kasım 2017

The Effect of Teaching Through Using Different Methods on Development of Mathematical Reasoning And Attitude

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017

Ortaokul Matematik Öğretmenleri Perspektifinden Matematik Tarihi,

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 Mayıs 2017

Students’ Conceptual Recollection Levels Of Mathematical Formulae

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017

Content Knowledge of Pre-Service Teachers about the Purposes of the Use of Variables

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Skills of Pre-Service Teachers in Eliminating Student Mistakes Regarding Identities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Öğrencilerin Matematiksel Formülleri Kavramsal Hatırlama Düzeyleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017

ThePlace of TheHistory of Mathematics in TheSixth Grade Textbooks

International Conference on Education in Mathematics, Science&Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016

Analysıs of The Prospectıve Teachers Of Mathematıcs Strategy Knowledge In Relevance Wıth

13th International congress on mathematical education., 24 - 31 Temmuz 2016

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebir formüllerini anlamlandırabilme becerilerinin İncelenmesi

III. Uluslararası avrasya eğitim araştırmaları kongresi(EJER.), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teachers Opinion on TheUse of History of Mathematics in Math Classes

International Conference on Research in Education&Science (ICRES, 19 - 22 Mayıs 2016

Mathematical modelling at a glance: a theoretical study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3465-3470 identifier

The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students' achievement in mathematics class

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3431-3434 identifier

Developing Suitable Materials for the Computer Enriched Learning Cycle Model: Teaching the "Pyramid" Subjecta

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3129-3133 identifier

The efficiency of visualization through geometry at mathematics education: a theoretical framework

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2579-2583 identifier

Mistakes and misconceptions of elementary school students about the concept of 'variable

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3322-3327 identifier identifier

Perception levels of the students, who have qualified for university admission, in mathematical concepts

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3299-3303 identifier identifier

Indicating that one number is an irrational number with a different method

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280 identifier identifier

Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106 identifier identifier

Comprehension test in calculus course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Doğal Sayılar ve Öğretimi

Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006

Doğal Sayılar ve Öğretimi

Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006

Bilirkişi Raporları

KPSS NİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK VE SOSYALYAŞAMLARINA ETKİLERİ

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (Hakemli Dergi)

CABRİ ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİN TEMEL ŞEKİL ÇİZME

Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)

Major Curriculum Reforms and Controversies in the United States

International Journal of Educational Studies in Mathematics, 2015 (Hakemli Dergi)

Metrikler

Yayın

194

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları