A. ERCİŞ And T. YILDIZ, "Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, 2017
ERCİŞ, A. And YILDIZ, T. 2017. Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2 .
ERCİŞ, A., & YILDIZ, T., (2017). Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2.
ERCİŞ, Aysel, And TUĞBA YILDIZ. "Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, 2017
ERCİŞ, Aysel And YILDIZ, TUĞBA. "Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2, 2017
ERCİŞ, A. And YILDIZ, T. (2017) . "Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.31, no.2.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={TUĞBA YILDIZ}, title={Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2017}