Z. YILDIRIM And M. ALBAYRAK, "Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
YILDIRIM, Z. And ALBAYRAK, M. 2017. Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi .
YILDIRIM, Z., & ALBAYRAK, M., (2017). Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi .
YILDIRIM, ZÜLEYHA, And Mustafa ALBAYRAK. "Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
YILDIRIM, ZÜLEYHA And ALBAYRAK, Mustafa. "Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2017
YILDIRIM, Z. And ALBAYRAK, M. (2017) . "Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={ZÜLEYHA YILDIRIM And author={Mustafa ALBAYRAK}, title={Matematik Dersinde Basamaklı Öğretim Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Duyuşsal Gelişimlerine Etkisi}, journal={Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017}