Ü. H. Çelik, "DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ," In İşletmelerde Duygu Yönetim , Ankara: Nobel Yayınevi, 2022, pp.1-16.
Çelik, Ü. H. DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ. 2022. In İşletmelerde Duygu Yönetim , Nobel Yayınevi, Ankara, 1-16.
Çelik, Ü. H., (2022). DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ. İşletmelerde Duygu Yönetim (pp.1-16), Ankara: Nobel Yayınevi.
Çelik, Ülke. "DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ." In İşletmelerde Duygu Yönetim , 1-16. Ankara: Nobel Yayınevi, 2022
Çelik, Ülke H. . "DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ." İşletmelerde Duygu Yönetim , Nobel Yayınevi, 2022, pp.1-16.
Çelik, Ü. H. (2022) "DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ", İşletmelerde Duygu Yönetim . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ülke Hilal ÇELİK}, chaptertitle={DUYGU KAVRAMI VE İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMİ}, booktitle={ İşletmelerde Duygu Yönetim}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }