Ş. GÜL Et Al. , "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi," Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, pp.52-64, 2016
GÜL, Ş. Et Al. 2016. Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7 , 52-64.
GÜL, Ş., KESKİN, B., & ÖZAY KÖSE, E., (2016). Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi. Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, 52-64.
GÜL, Şeyda, BÜLENT KESKİN, And Esra ÖZAY KÖSE. "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi," Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, 52-64, 2016
GÜL, Şeyda Et Al. "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi." Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, pp.52-64, 2016
GÜL, Ş. KESKİN, B. And ÖZAY KÖSE, E. (2016) . "Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi." Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.7, pp.52-64.
@article{article, author={Şeyda GÜL Et Al. }, title={Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Madde Bağımlılığı Konusundaki Bilgi Düzeylerine Etkisi}, journal={Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={52-64} }