G. Aydın Et Al. , "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği," Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi , Bursa, Turkey, pp.377, 2017
Aydın, G. Et Al. 2017. Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği. Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi , (Bursa, Turkey), 377.
Aydın, G., Savrun, D. M., & Köse, H., (2017). Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği . Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi (pp.377). Bursa, Turkey
Aydın, Gökhan, Durdu Mehmet Savrun, And Hüseyin Köse. "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği," Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi, Bursa, Turkey, 2017
Aydın, Gökhan Et Al. "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği." Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi , Bursa, Turkey, pp.377, 2017
Aydın, G. Savrun, D. M. And Köse, H. (2017) . "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği." Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi , Bursa, Turkey, p.377.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gökhan AYDIN Et Al. }, title={Sosyal Medyanın Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Olan Etkisinin Ortaya Konulması: Anadolu Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Örneği}, congress name={Uluslararası Balkan Spor Bilimleri Kongresi}, city={Bursa}, country={Turkey}, year={2017}, pages={377} }