K. DELİGÖZ, "MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME," In İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.130-144.
DELİGÖZ, K. MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME. 2021. In İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 130-144.
DELİGÖZ, K., (2021). MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME. İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV (pp.130-144), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
DELİGÖZ, Kadir. "MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME." In İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , 130-144. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021
DELİGÖZ, Kadir. "MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME." İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.130-144.
DELİGÖZ, K. (2021) "MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME", İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Kadir DELİGÖZ}, chaptertitle={MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME}, booktitle={ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }