O. ÇAVDAR And K. DOYMUŞ, "Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, pp.741-768, 2016
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. 2016. Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12 , 741-768.
ÇAVDAR, O., & DOYMUŞ, K., (2016). Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması. Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, 741-768.
ÇAVDAR, Oylum, And Kemal DOYMUŞ. "Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması," Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, 741-768, 2016
ÇAVDAR, Oylum And DOYMUŞ, Kemal. "Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, pp.741-768, 2016
ÇAVDAR, O. And DOYMUŞ, K. (2016) . "Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması." Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.12, pp.741-768.
@article{article, author={Oylum ÇAVDAR And author={Kemal DOYMUŞ}, title={Fen ve Teknoloji Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke ve Modellerle Kullanılması}, journal={Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2016, pages={741-768} }