A. ERCİŞ Et Al. , "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.21-50, 2011
ERCİŞ, A. Et Al. 2011. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4 , 21-50.
ERCİŞ, A., YAPRAKLİ, T. Ş., Can, P., & Yılmaz, M., (2011). Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 21-50.
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, 21-50, 2011
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.21-50, 2011
ERCİŞ, A. Et Al. (2011) . "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.4, pp.21-50.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2011, pages={21-50} }