M. ÖZCAN, "Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1, pp.160-172, 2021
ÖZCAN, M. 2021. Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1 , 160-172.
ÖZCAN, M., (2021). Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1, 160-172.
ÖZCAN, Muhammet. "Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği," Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1, 160-172, 2021
ÖZCAN, Muhammet. "Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1, pp.160-172, 2021
ÖZCAN, M. (2021) . "Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği." Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi , vol.12, no.1, pp.160-172.
@article{article, author={Muhammet ÖZCAN}, title={Sosyal Medya Platformlarının Hisse Senedi Piyasalarına Etkisi: BIST30 Örneği}, journal={Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi}, year=2021, pages={160-172} }