I. TUTAR Et Al. , "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler," Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.460-476, 2020
TUTAR, I. Et Al. 2020. 12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler. Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2 , 460-476.
TUTAR, I., DEMİR, Y., & DİKEN, E. H., (2020). 12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler. Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, 460-476.
TUTAR, IŞINSU, Yavuz DEMİR, And EMİNE HATUN DİKEN. "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler," Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, 460-476, 2020
TUTAR, IŞINSU Et Al. "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler." Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.460-476, 2020
TUTAR, I. DEMİR, Y. And DİKEN, E. H. (2020) . "12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler." Trakya Eğitim Dergisi , vol.10, no.2, pp.460-476.
@article{article, author={IŞINSU TUTAR Et Al. }, title={12. Sınıf Öğrencilerinin Biyoloji Sorularını Çözerken Kullandıkları Bilişsel ve Üstbilişsel Stratejiler}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={460-476} }