M. S. ERCİŞ, "İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey, 2010
ERCİŞ, M. S. 2010. İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama. Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , (Turkey).
ERCİŞ, M. S., (2010). İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama . Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey
ERCİŞ, Mehmet. "İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama," Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey, 2010
ERCİŞ, Mehmet S. . "İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey, 2010
ERCİŞ, M. S. (2010) . "İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama." Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet Serdar ERCİŞ}, title={İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama}, congress name={Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi}, city={}, country={Turkey}, year={2010}}