D. ÖCAL, "DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ," In İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.35-55.
ÖCAL, D. DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ. 2021. In İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 35-55.
ÖCAL, D., (2021). DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ. İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR (pp.35-55), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
ÖCAL, Derya. "DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ." In İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR , 35-55. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021
ÖCAL, Derya. "DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ." İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.35-55.
ÖCAL, D. (2021) "DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ", İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Derya ÖCAL}, chaptertitle={DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ}, booktitle={ İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }