A. Kızılkaya And S. Seven, "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, pp.34-46, 2016
Kızılkaya, A. And Seven, S. 2016. Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3 , 34-46.
Kızılkaya, A., & Seven, S., (2016). Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi. KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, 34-46.
Kızılkaya, Alime, And Sabriye SEVEN. "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi," KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, 34-46, 2016
Kızılkaya, Alime And Seven, Sabriye. "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, pp.34-46, 2016
Kızılkaya, A. And Seven, S. (2016) . "Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi." KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.3, pp.34-46.
@article{article, author={Alime Kızılkaya And author={Sabriye SEVEN}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Bloom Taksonomisi nin Bilişsel Alan Alt ve Üst Düzey Akademik Başarılarına Etkisi}, journal={KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2016, pages={34-46} }