A. Köseoğlu, "KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ," Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , vol.1, Paris, France, pp.47-67, 2018
Köseoğlu, A. 2018. KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ. Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , (Paris, France), 47-67.
Köseoğlu, A., (2018). KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ . Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi (pp.47-67). Paris, France
Köseoğlu, Aslı. "KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ," Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Paris, France, 2018
Köseoğlu, Aslı. "KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ." Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Paris, France, pp.47-67, 2018
Köseoğlu, A. (2018) . "KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ." Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi , Paris, France, pp.47-67.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aslı KÖSEOĞLU}, title={KIŞ TURİZMİNDE MARKA ŞEHİR OLABİLMEK: ERZURUM PALANDÖKEN ÖRNEĞİ}, congress name={Paris II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi}, city={Paris}, country={France}, year={2018}, pages={47-67} }