D. Çakmak And D. Öcal, "HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME," Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124, 2017
Çakmak, D. And Öcal, D. 2017. HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME. Atatürk İletişim Dergisi , no.13 , 103-124.
Çakmak, D., & Öcal, D., (2017). HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME. Atatürk İletişim Dergisi , no.13, 103-124.
Çakmak, Derya, And Derya ÖCAL. "HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME," Atatürk İletişim Dergisi , no.13, 103-124, 2017
Çakmak, Derya Ç. And Öcal, Derya. "HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME." Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124, 2017
Çakmak, D. And Öcal, D. (2017) . "HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME." Atatürk İletişim Dergisi , no.13, pp.103-124.
@article{article, author={Derya ÇAKMAK KARAPINAR And author={Derya ÖCAL}, title={HALKLA İLİŞKİLERDE KONU YÖNETİMİ:ŞİKAYETVAR SİTESİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME}, journal={Atatürk İletişim Dergisi}, year=2017, pages={103-124} }