A. MADEN And A. DİNÇ, "Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi," Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.786-801, 2017
MADEN, A. And DİNÇ, A. 2017. Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi. Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3 , 786-801.
MADEN, A., & DİNÇ, A., (2017). Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi. Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3, 786-801.
MADEN, ASLI, And Aptulkerim DİNÇ. "Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi," Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3, 786-801, 2017
MADEN, ASLI And DİNÇ, Aptulkerim. "Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi." Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.786-801, 2017
MADEN, A. And DİNÇ, A. (2017) . "Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi." Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi , vol.5, no.3, pp.786-801.
@article{article, author={ASLI MADEN And author={Aptulkerim DİNÇ}, title={Aktif Öğrenme Tekniklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazım ve Noktalama Kuralları Başarısı ve Derse Karşı Tutuma Etkisi}, journal={Uluslararası Diller Eğitimi ve Öğretimi Dergisi}, year=2017, pages={786-801} }