Atıf Formatları
Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. İlgaz And Y. Keskin, "Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, pp.121-133, 2017

İlgaz, S. And Keskin, Y. 2017. Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12 , 121-133.

İlgaz, S., & Keskin, Y., (2017). Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, 121-133.

İlgaz, Selçuk, And Yılmaz KESKİN. "Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, 121-133, 2017

İlgaz, Selçuk And Keskin, Yılmaz. "Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, pp.121-133, 2017

İlgaz, S. And Keskin, Y. (2017) . "Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.12, pp.121-133.

@article{article, author={Selçuk İLGAZ And author={Yılmaz KESKİN}, title={Farkındalık Seminerlerinin Okula Devam Etmeyen/Az DevamEden Kız Öğrencilerin ve Velilerinin Tutumlarına Etkisi}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2017, pages={121-133} }