M. S. Erciş Et Al. , "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama," ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1, pp.46-56, 2016
Erciş, M. S. Et Al. 2016. Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama. ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1 , 46-56.
Erciş, M. S., Geçikli, F., & Çat, A. K., (2016). Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama. ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1, 46-56.
Erciş, Mehmet, Fatma GEÇİKLİ, And Arzu Kalafat Çat. "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama," ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1, 46-56, 2016
Erciş, Mehmet S. Et Al. "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama." ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1, pp.46-56, 2016
Erciş, M. S. Geçikli, F. And Çat, A. K. (2016) . "Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama." ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , vol.1, pp.46-56.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama}, journal={ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ}, year=2016, pages={46-56} }