S. Okumuş And K. Doymuş, "İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, pp.203-238, 2018
Okumuş, S. And Doymuş, K. 2018. İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13 , 203-238.
Okumuş, S., & Doymuş, K., (2018). İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, 203-238.
Okumuş, Seda, And Kemal DOYMUŞ. "İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, 203-238, 2018
Okumuş, Seda And Doymuş, Kemal. "İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, pp.203-238, 2018
Okumuş, S. And Doymuş, K. (2018) . "İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, pp.203-238.
@article{article, author={Seda OKUMUŞ And author={Kemal DOYMUŞ}, title={İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin İşbirlikli Öğrenme ve Modellerle Birlikte Uygulanmasının 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarısına Etkisi}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2018, pages={203-238} }