H. Dağcı Büyük Et Al. , "Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3, pp.275-292, 2014
Dağcı Büyük, H. Et Al. 2014. Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3 , 275-292.
Dağcı Büyük, H., ERCİŞ, A., & Türk, B., (2014). Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3, 275-292.
Dağcı Büyük, Hatice, Aysel ERCİŞ, And Bahar TÜRK. "Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler," Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3, 275-292, 2014
Dağcı Büyük, Hatice D. Et Al. "Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3, pp.275-292, 2014
Dağcı Büyük, H. ERCİŞ, A. And Türk, B. (2014) . "Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler." Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.18, no.3, pp.275-292.
@article{article, author={Hatice Dağcı Büyük Et Al. }, title={Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler}, journal={Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={275-292} }