M. S. ERCİŞ And F. GEÇİKLİ, "Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37, 2015
ERCİŞ, M. S. And GEÇİKLİ, F. 2015. Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37 .
ERCİŞ, M. S., & GEÇİKLİ, F., (2015). Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama. Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37.
ERCİŞ, Mehmet, And Fatma GEÇİKLİ. "Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama," Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37, 2015
ERCİŞ, Mehmet S. And GEÇİKLİ, Fatma. "Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37, 2015
ERCİŞ, M. S. And GEÇİKLİ, F. (2015) . "Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama." Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.8, no.37.
@article{article, author={Mehmet Serdar ERCİŞ And author={Fatma GEÇİKLİ}, title={Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015}