A. KAPLAN Et Al. , "Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, pp.814-831, 2015
KAPLAN, A. Et Al. 2015. Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11 , 814-831.
KAPLAN, A., duran, m., & BAŞ, g., (2015). Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, 814-831.
KAPLAN, Abdullah, Murat DURAN, And gökhan BAŞ. "Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, 814-831, 2015
KAPLAN, Abdullah Et Al. "Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, pp.814-831, 2015
KAPLAN, A. duran, m. And BAŞ, g. (2015) . "Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, pp.814-831.
@article{article, author={Abdullah KAPLAN Et Al. }, title={Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={814-831} }