K. DOYMUŞ Et Al. , "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.203-219, 2012
DOYMUŞ, K. Et Al. 2012. Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25 , 203-219.
DOYMUŞ, K., BAYRAKÇEKEN, S., & AKKUŞ, A., (2012). Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, 203-219.
DOYMUŞ, Kemal, Samih BAYRAKÇEKEN, And ADEM AKKUŞ. "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği," Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, 203-219, 2012
DOYMUŞ, Kemal Et Al. "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.203-219, 2012
DOYMUŞ, K. BAYRAKÇEKEN, S. And AKKUŞ, A. (2012) . "Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği." Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, pp.203-219.
@article{article, author={Kemal DOYMUŞ Et Al. }, title={Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Modelini Sınıflarda Uygulaması Muş İli Örneği}, journal={Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={203-219} }