A. YILMAZ And Ş. KOTANLI, "MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , pp.65-98, 2015
YILMAZ, A. And KOTANLI, Ş. 2015. MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , 65-98.
YILMAZ, A., & KOTANLI, Ş., (2015). MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ. ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , 65-98.
YILMAZ, Adem, And ŞADİYE KOTANLI. "MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ," ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , 65-98, 2015
YILMAZ, Adem And KOTANLI, ŞADİYE. "MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , pp.65-98, 2015
YILMAZ, A. And KOTANLI, Ş. (2015) . "MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ." ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , pp.65-98.
@article{article, author={Adem YILMAZ And author={ŞADİYE KOTANLI}, title={MEDYADA İDEAL KADININ MODA ÜZERİNDEN TEMSİLİ VE MODA PROGRAMLARININ TÜKETİME YÖNLENDİRMEDEKİ ROLÜ}, journal={ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ}, year=2015, pages={65-98} }