C. Tosun And Y. Taşkesenligil, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki," e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44, pp.321-338, 2017
Tosun, C. And Taşkesenligil, Y. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki. e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44 , 321-338.
Tosun, C., & Taşkesenligil, Y., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki. e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44, 321-338.
Tosun, Cemal, And Yavuz TAŞKESENLİGİL. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki," e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44, 321-338, 2017
Tosun, Cemal And Taşkesenligil, Yavuz. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki." e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44, pp.321-338, 2017
Tosun, C. And Taşkesenligil, Y. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki." e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , vol.17, no.44, pp.321-338.
@article{article, author={Cemal Tosun And author={Yavuz TAŞKESENLİGİL}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ve Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki}, journal={e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)}, year=2017, pages={321-338} }