D. GÜZEL Et Al. , "The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum," Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7, 2023
GÜZEL, D. Et Al. 2023. The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum. Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7 .
GÜZEL, D., ŞİMŞEK, T., & YAZICILAR SOLA, F. G., (2023). The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum. Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7.
GÜZEL, Dilşad, TUBA ŞİMŞEK, And Fatma Gül YAZICILAR SOLA. "The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum," Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7, 2023
GÜZEL, Dilşad Et Al. "The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum." Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7, 2023
GÜZEL, D. ŞİMŞEK, T. And YAZICILAR SOLA, F. G. (2023) . "The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum." Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.7.
@article{article, author={Dilşad GÜZEL Et Al. }, title={The Effect of Service Quality and Price Perception on Customer Satisfaction and Loyalty: A Study on Beauty Centers Operating in Erzurum}, journal={Fırat Üniversitesi İİBF Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2023}