M. OKUMUŞ, "Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi," In Reklam Kampanyaları Uygulamaları , Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi, 2019, pp.1.
OKUMUŞ, M. Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi. 2019. In Reklam Kampanyaları Uygulamaları , Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi, Erzurum, 1.
OKUMUŞ, M., (2019). Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi. Reklam Kampanyaları Uygulamaları (pp.1), Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi.
OKUMUŞ, Meryem. "Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi." In Reklam Kampanyaları Uygulamaları , 1. Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi, 2019
OKUMUŞ, Meryem. "Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi." Reklam Kampanyaları Uygulamaları , Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi, 2019, pp.1.
OKUMUŞ, M. (2019) "Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi", Reklam Kampanyaları Uygulamaları . Erzurum: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Meryem OKUMUŞ}, chaptertitle={Reklamların Toplum Üzerindeki Etkisi}, booktitle={ Reklam Kampanyaları Uygulamaları}, publisher={Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakülte Kitabevi}, city={Erzurum},year={2019} }