F. Geçikli, "Çağrı Merkezlerinde Motivasyon," In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Erzurum: Atatürk Üniversitesi, 2020.
Geçikli, F. Çağrı Merkezlerinde Motivasyon. 2020. In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi, Erzurum, .
Geçikli, F., (2020). Çağrı Merkezlerinde Motivasyon. Çağrı Merkezi Yönetimi I Erzurum: Atatürk Üniversitesi.
Geçikli, Fatma. "Çağrı Merkezlerinde Motivasyon." In Çağrı Merkezi Yönetimi I , Erzurum: Atatürk Üniversitesi, 2020
Geçikli, Fatma. "Çağrı Merkezlerinde Motivasyon." Çağrı Merkezi Yönetimi I , Atatürk Üniversitesi, 2020
Geçikli, F. (2020) "Çağrı Merkezlerinde Motivasyon", Çağrı Merkezi Yönetimi I . Erzurum: Atatürk Üniversitesi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Fatma GEÇİKLİ}, chaptertitle={Çağrı Merkezlerinde Motivasyon}, booktitle={ Çağrı Merkezi Yönetimi I}, publisher={Atatürk Üniversitesi}, city={Erzurum},year={2020} }