A. ERCİŞ Et Al. , "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.1, Yozgat, Turkey, pp.1, 2009
ERCİŞ, A. Et Al. 2009. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama. 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Yozgat, Turkey), 1.
ERCİŞ, A., Yapraklı, Ş., Can, P., & Yılmaz, M., (2009). Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama . 14. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.1). Yozgat, Turkey
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama," 14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Turkey, 2009
ERCİŞ, Aysel Et Al. "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, pp.1, 2009
ERCİŞ, A. Et Al. (2009) . "Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama." 14. Ulusal Pazarlama Kongresi , Yozgat, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Aysel ERCİŞ Et Al. }, title={Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama}, congress name={14. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Yozgat}, country={Turkey}, year={2009}, pages={1} }