S. Okumuş, "Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.269-293, 2020
Okumuş, S. 2020. Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2 , 269-293.
Okumuş, S., (2020). Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, 269-293.
Okumuş, Seda. "Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, 269-293, 2020
Okumuş, Seda. "Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.269-293, 2020
Okumuş, S. (2020) . "Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.2, pp.269-293.
@article{article, author={Seda OKUMUŞ}, title={Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme ModelininAkademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine veSosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={269-293} }