H. Günal And R. Kaya, "Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği)," Turkish History Education Journal , vol.5, pp.44-73, 2016
Günal, H. And Kaya, R. 2016. Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği). Turkish History Education Journal , vol.5 , 44-73.
Günal, H., & Kaya, R., (2016). Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği). Turkish History Education Journal , vol.5, 44-73.
Günal, Hasan, And Ramazan KAYA. "Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği)," Turkish History Education Journal , vol.5, 44-73, 2016
Günal, Hasan And Kaya, Ramazan. "Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği)." Turkish History Education Journal , vol.5, pp.44-73, 2016
Günal, H. And Kaya, R. (2016) . "Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği)." Turkish History Education Journal , vol.5, pp.44-73.
@article{article, author={Hasan Günal And author={Ramazan KAYA}, title={Tarih Öğretmenlerinin Tartışmalı ve Hassas Konuların Öğretimi Sırasında Yaşadıkları Çekince ve Sorunlar (Erzurum Örneği)}, journal={Turkish History Education Journal}, year=2016, pages={44-73} }