S. AÇIŞLI And Ü. TURGUT, "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.80-92, 2009
AÇIŞLI, S. And TURGUT, Ü. 2009. Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4 , 80-92.
AÇIŞLI, S., & TURGUT, Ü., (2009). Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, 80-92.
AÇIŞLI, SİBEL, And Ümit TURGUT. "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, 80-92, 2009
AÇIŞLI, SİBEL And TURGUT, Ümit. "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.80-92, 2009
AÇIŞLI, S. And TURGUT, Ü. (2009) . "Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.4, pp.80-92.
@article{article, author={SİBEL AÇIŞLI And author={Ümit TURGUT}, title={Elektrik Konusunda 5e Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={80-92} }