M. ÇOBAN Et Al. , "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi," Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23, pp.51-74, 2015
ÇOBAN, M. Et Al. 2015. 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi. Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23 , 51-74.
ÇOBAN, M., TOPUZ, A. C., ÇELİK, E., & KARAMAN, S., (2015). 3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi. Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23, 51-74.
ÇOBAN, Murat Et Al. "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi," Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23, 51-74, 2015
ÇOBAN, Murat Et Al. "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi." Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23, pp.51-74, 2015
ÇOBAN, M. Et Al. (2015) . "3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi." Hayef:journal of education (Online) , vol.12, no.23, pp.51-74.
@article{article, author={Murat ÇOBAN Et Al. }, title={3B Senkron Ortamlara Öğreticinin Görüntülü veya Avatarla KatılımınınÖğrencilerin Memnuniyet Düzeyine Etkisi}, journal={Hayef:journal of education (Online)}, year=2015, pages={51-74} }