S. Yorgancı, "Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1, pp.260-289, 2019
Yorgancı, S. 2019. Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1 , 260-289.
Yorgancı, S., (2019). Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1, 260-289.
Yorgancı, Serpil. "Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1, 260-289, 2019
Yorgancı, Serpil. "Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1, pp.260-289, 2019
Yorgancı, S. (2019) . "Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi , vol.10, no.1, pp.260-289.
@article{article, author={Serpil YORGANCI}, title={Bilgisayar Destekli Soyut Cebir Öğretiminin Başarıya ve Matematiğe Karşı Tutuma Etkisi: ISETL Örneği}, journal={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi}, year=2019, pages={260-289} }