A. Deniz And A. ERCİŞ, "Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.301-330, 2008
Deniz, A. And ERCİŞ, A. 2008. Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2 , 301-330.
Deniz, A., & ERCİŞ, A., (2008). Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 301-330.
Deniz, Arzu, And Aysel ERCİŞ. "Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, 301-330, 2008
Deniz, Arzu And ERCİŞ, Aysel. "Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.301-330, 2008
Deniz, A. And ERCİŞ, A. (2008) . "Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.2, pp.301-330.
@article{article, author={Arzu Deniz And author={Aysel ERCİŞ}, title={Kişilik Özellikleri Hedonik ve Rasyonel Fayda Marka Duygusu Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={301-330} }