A. ERCİŞ And P. Can, "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.19-77, 2014
ERCİŞ, A. And Can, P. 2014. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19 , 19-77.
ERCİŞ, A., & Can, P., (2014). Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, 19-77.
ERCİŞ, Aysel, And P. Can. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, 19-77, 2014
ERCİŞ, Aysel And Can, P.. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.19-77, 2014
ERCİŞ, A. And Can, P. (2014) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, pp.19-77.
@article{article, author={Aysel ERCİŞ And author={P. Can}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={19-77} }