Atıf Formatları
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YALÇIN Et Al. , "Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18, pp.161-178, 2018

YALÇIN, S. Et Al. 2018. Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18 , 161-178.

YALÇIN, S., AKAN, D., & YILDIRIM, İ., (2018). Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18, 161-178.

YALÇIN, SİNAN, Durdağı AKAN, And İsa YILDIRIM. "Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18, 161-178, 2018

YALÇIN, SİNAN Et Al. "Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18, pp.161-178, 2018

YALÇIN, S. AKAN, D. And YILDIRIM, İ. (2018) . "Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." karadeniz sosyal bilimler dergisi , vol.10, no.18, pp.161-178.

@article{article, author={SİNAN YALÇIN Et Al. }, title={Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul YöneticilerininLiderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif PsikolojikSermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={karadeniz sosyal bilimler dergisi}, year=2018, pages={161-178} }