A. KAPLAN Et Al. , "Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II , Adıyaman, Turkey, 2015
KAPLAN, A. Et Al. 2015. Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II , (Adıyaman, Turkey).
KAPLAN, A., BAŞ, G., & duran, m., (2015). Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması . 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Turkey
KAPLAN, Abdullah, Gökhan BAŞ, And Murat DURAN. "Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması," 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Turkey, 2015
KAPLAN, Abdullah Et Al. "Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II , Adıyaman, Turkey, 2015
KAPLAN, A. BAŞ, G. And duran, m. (2015) . "Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması." 2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II , Adıyaman, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Abdullah KAPLAN Et Al. }, title={Matematik Dersinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması}, congress name={2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II}, city={Adıyaman}, country={Turkey}, year={2015}}